Skip to main content

Branding & Corporate Identity

Branding & Corporate identity

‘People don't buy goods and services. They buy relations, stories and magic’

Wat zijn de kernwaarden van je bedrijf of brand? Hoe komen deze visueel en tekstueel tot uiting in logo, website, social media etc.? Hoe onderscheid je je als brand? Hoe spreek je de klant aan? Is er sprake van consistentie in de verschillende uitingen?

Wat kan Miss Mangosteen voor jou doen?

Ik analyseer en achterhaal de kernwaarden van je bedrijf en benadruk je unique selling points. Ik doe aanbevelingen voor een specifieke look and feel en tone of voice, die matchen met jouw kernwaarden.

Belangrijke vragen zijn:
Wat is de stem van jouw bedrijf of brand? Hoe kun je op de beste manier de klant aanspreken en behouden? Welke tone of voice past bij je bedrijf of brand?

Wat voor gevoel geeft het bedrijf of brand mee? Hoe komt het bedrijf of brand over? Corporate (brand) identity is de manier waarop je bedrijf zich wenst te identificeren en te positioneren.

Een brand is een naam, term, design, symbool, logo of ander element dat jouw product of dienst identificeert als onderscheidend ten op zichte van andere verkopers (volgens American Marketing Association). Branding omvat veel meer dan enkel een logo en huisstijl. Branding is ook een gevoel, een beleving, die jouw bedrijf of brand aan de klant wil mee geven.

Uurtarief vanaf 90€. Vraag bij grotere afname van uren, naar de aantrekkelijke pakketprijzen.

Wens je een uitgebreid strategisch plan? Miss Mangosteen is een kei in het opstellen van (strategische) marketing- en communicatieplannen. Specifiek gericht op diverse doelgroepen. Uurtarief vanaf 100€.

Meer weten over de branding van je bedrijf? Laat hier je gegevens achter
Branding